Hyvä tavoitettavuus on asiakaspalvelun perusta. Perinteinen puhelinvaihde on edelleen olemassa, mutta sen luonne ja ilme muuttuu ja kehittyy. Ulkoistaminen johtaa nopeampaan vastausaikaan ja parempaan asiakastyytyväisyyteen. Digitalisointi antaa myös uusia lisäpiirteitä. Nämä ovat onnistuneen asiakaspalvelun kannalta ratkaisevan tärkeitä tekijöitä.
Varmista tehokas asiakaspalvelu
Ulkoistettu front office varmistaa hyvän asiakaspalvelun ja nopean vastausajan erittäin kustannustehokkaasti. Ja Nesentan avulla voidaan myös täydentää perinteistä palvelua uusilla teknisillä ratkaisuilla.
Samalla vaihde- ja info-palvelun ulkoistaminen ammattilaiselle vapauttaa organisaation arvokkaita resursseja, kun työ ei enää keskeydy puheluiden ajaksi ja osaava henkilöresurssi voidaan siirtää kokonaan korkeamman tuottavuusasteen työhön.
Nesentan info-vaihde on aina tarkkaan linjassa asiakasyrityksen imagon ja brändin kanssa!
PERINTEISEN PUHELINVAIHTEEN ULKOISTAMISEN HYÖTYJÄ OVAT MUUN MUASSA:
tasainen palvelu volyymivaihteluista huolimatta ja hyvä vastausnopeus
ammattitaitoinen henkilökunta, sekä suoritus- että kehitystasoilla
kustannussäästö, veloitus todellisen työkuormituksen mukaan ja samalla oman organisaation toiminnan tehostuminen
jatkuva analyysi palvelutasosta ja tehokkuudesta
luonnollinen kehityspolku vaihteen perinteisestä välitystoiminnasta todelliseen info-pisteeseen, joka yhä kasvavassa määrin suoraan ratkaisee kontaktoivan asiakkaan ongelman
yritykseenne kehittyvä ilme ja imago
palvelu tuotetaan modernilla teknologialla, se kuuluu pakettiimme
Front office- ja info-palvelu on Nesentalla pitkälle kehitetty ja kustannustehokas kokonaisuus, jonka käyttöönotto on hyvin vaivatonta.
Järjestelmäriippumaton toimintaympäristömme tekee teknisestä käyttöönotosta helppoa ja nopeaa. Kehittyneet ratkaisut tiedonvälitykseen, kuten kontaktitiedon ja poissa/paikallaolotiedon hallintaan, varmistavat korkean laadun. Puhelinvaihde on nykypäivänä kokonaisvaltainen ratkaisu!
infoPALVELUN käyTTÖÖNOTTO
Palvelun aloitusvaiheeseen liittyy paitsi puhelintekniikan ja tiedonhallinnan, myös palvelun laatuun ja palvelutasoon tehtävät määritykset.
Vastausaika on 3-8 sekuntia - tämä seurataan reaaliaikaisesti. Nesentan NesQ -raportointi- ja laadunvarmistamismenetelmä toimii myös tiedonvälityskanavana.
Palvelutaso on skaalattavissa ja näin ollen vaihdepalvelun kustannustaso voidaan optimoida.