INNOVATIIVINEN YHTEYS

Vaihde- ja info-palvelu

Vaihdepalvelu - Nesenta Oy tarjoaa käyttöösi laadukkaat ja luotettavat vaihdepalvelut. Katso sivuiltamme lisää ja ota yhteyttä.

 
 
Nesenta_digitaalinen_asiakaspalvelu.jpg

Vaihde- ja infopalvelu

-etua ulkoistamisesta!


Ota yhteyttä 

Sales

Pekka Ojala

puh. 050 599 1674

pekka.ojala@nesenta.fi

viiva.png
 
 

Hyvä tavoitettavuus on asiakaspalvelun perusta. Perinteinen puhelinvaihde on edelleen olemassa, mutta sen luonne ja ilme muuttuu ja kehittyy. Ulkoistaminen johtaa nopeampaan vastausaikaan ja parempaan asiakastyytyväisyyteen. Digitalisointi antaa myös uusia lisäpiirteitä. Nämä ovat onnistuneen asiakaspalvelun kannalta ratkaisevan tärkeitä tekijöitä.

Varmista tehokas asiakaspalvelu

Ulkoistettu front office varmistaa hyvän asiakaspalvelun ja nopean vastausajan erittäin kustannustehokkaasti. Ja Nesentan avulla voidaan myös täydentää perinteistä palvelua uusilla teknisillä ratkaisuilla.

Samalla vaihde- ja info-palvelun ulkoistaminen ammattilaiselle vapauttaa organisaation arvokkaita resursseja, kun työ ei enää keskeydy puheluiden ajaksi ja osaava henkilöresurssi voidaan siirtää kokonaan korkeamman tuottavuusasteen työhön.

Nesentan info-vaihde on aina tarkkaan linjassa asiakasyrityksen imagon ja brändin kanssa!

PERINTEISEN PUHELINVAIHTEEN ULKOISTAMISEN HYÖTYJÄ OVAT MUUN MUASSA:

  • tasainen palvelu volyymivaihteluista huolimatta ja hyvä vastausnopeus

  • ammattitaitoinen henkilökunta, sekä suoritus- että kehitystasoilla

  • kustannussäästö, veloitus todellisen työkuormituksen mukaan ja samalla oman organisaation toiminnan tehostuminen

  • jatkuva analyysi palvelutasosta ja tehokkuudesta

  • luonnollinen kehityspolku vaihteen perinteisestä välitystoiminnasta todelliseen info-pisteeseen, joka yhä kasvavassa määrin suoraan ratkaisee kontaktoivan asiakkaan ongelman

  • yritykseenne kehittyvä ilme ja imago

  • palvelu tuotetaan modernilla teknologialla, se kuuluu pakettiimme

Hyvä tavoitettavuus on asiakaspalvelun ydinasioita.
Nesenta contact center.jpg

Front office- ja info-palvelu on Nesentalla pitkälle kehitetty ja kustannustehokas kokonaisuus, jonka käyttöönotto on hyvin vaivatonta.

Järjestelmäriippumaton toimintaympäristömme tekee teknisestä käyttöönotosta helppoa ja nopeaa. Kehittyneet ratkaisut tiedonvälitykseen, kuten kontaktitiedon ja poissa/paikallaolotiedon hallintaan, varmistavat korkean laadun. Puhelinvaihde on nykypäivänä kokonaisvaltainen ratkaisu!

 

infoPALVELUN käyTTÖÖNOTTO

Palvelun aloitusvaiheeseen liittyy paitsi puhelintekniikan ja tiedonhallinnan, myös palvelun laatuun ja palvelutasoon tehtävät määritykset.

Vastausaika on 3-8 sekuntia - tämä seurataan reaaliaikaisesti. Nesentan NesQ -raportointi- ja laadunvarmistamismenetelmä toimii myös tiedonvälityskanavana.

Palvelutaso on skaalattavissa ja näin ollen vaihdepalvelun kustannustaso voidaan optimoida.

Vastausaika on 3-8 sekuntia.