INNOVATIIVINEN YHTEYS

Chat ja some

 
 
stock-photo-laptop-mobile-phone-tablet-and-documents-on-a-working-table-in-creative-office-successful-735900559.jpg

Chat ja some

- avaimet käteen periaatteella


Ota yhteyttä

Sales

Pekka Ojala

puh. 050 599 1674

pekka.ojala@nesenta.fi

viiva.png
 
 

CHAT-ASIAKASPALVELU DIGITAALISENA RATKAISUNA

Chat-asiakaspalvelu on tänään yleinen kanava, eikä syyttä. Mekaaninen chat ja rinnakkain automatisoitu tekoälypohjainen chatbot. Chatin optimointi tapahtuu tasapainottamalla sisältövaatimukset, tekniikat ja ratkaisumallit keskenään. Nesentalla on kaikki välineet tähän.

Hyvin toimiva chat-asiakaspalvelu tarjoaa asiakkaille nopean, reaaliaikaisen ja henkilökohtaisen mahdollisuuden yhteydenottoon. Nesenta suunnittelee ja toteuttaa chat-tuotannon erikoismenetelmillä, joista syntyy sekä tehokkuutta että laatua – tämä on NesChat.

Chat-asiakaspalvelu voi toimia viestintäkanavana lähes kaikilla palvelualueilla ja lähes kaikkien palvelutarpeiden mukaan. Nesenta jakaa NesChat-tuotantoaan kolmeen kategoriaan: Info-chat, Aspa-chat ja Myynti-chat.

SOME-PALVELUT

Sosiaalisen median rooli asiakaspalvelussa on kasvamistaan kasvanut. Suoritamme kaikki tarvittavat asiakaspalveluun liittyvät toimenpiteet yrityksenne some-kanavissa. Tämä voi olla sekä online transaktoituja toimenpiteitä että syvempiä back-office tehtäviä aikaperusteisesti.

NesChat-palvelun toteutus on asiakkaille hyvin selkeä ja yksinkertainen
Nesenta_myynti.jpg

Nyt on aika ottaa virtuaaliagentit haltuun asiakaspalvelussa!

Esittelemme tuoretta tutkimustietoa virtuaaliagenttien läpimurrosta asiakaspalvelussa sekä Suomessa että muissa Pohjoismaissa. Kerromme konkreettisia case-kertomuksia ja käytännön esimerkkejä.

Demoamme miten virtuaaliagentti tuottaa ketterästi ja kustannustehokkaasti aitoa hyötyä liiketoiminnalle tinkimättä kuitenkaan asiakaspalvelun laadusta! Pohdimme lisäksi, miten sitä voidaan hyödyntää laajemmin asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Lue lisää ja lataa ilmainen tallenne.

 

TOTEUTUS JA TEKNIIKKA

Toimimme avaimet käteen -periaatteella: järjestämme tekniikan, palvelun ja seurannan.

Chat- ja some-palvelun toteutus on asiakkaille hyvin selkeä ja yksinkertainen.

Chat-asiakaspalvelun parametrit ovat:

  • Yrityskohtainen sisällön räätälöinti ja helppo käyttöönotto

  • Nopeat vastausajat

  • Automatisoinnin hyödyntäminen - uusin teknologia

  • Vankka tietoturva standardien mukaan

  • Markkinoiden yksi kehittyneimmistä raportointijärjestelmistä Nesentan NesQ-mallin mukaan