CHAT-ASIAKASPALVELU DIGITAALISENA RATKAISUNA
Chat-asiakaspalvelu on tänään yleinen kanava, eikä syyttä. Mekaaninen chat ja rinnakkain automatisoitu tekoälypohjainen chatbot. Chatin optimointi tapahtuu tasapainottamalla sisältövaatimukset, tekniikat ja ratkaisumallit keskenään. Nesentalla on kaikki välineet tähän.
Hyvin toimiva chat-asiakaspalvelu tarjoaa asiakkaille nopean, reaaliaikaisen ja henkilökohtaisen mahdollisuuden yhteydenottoon. Nesenta suunnittelee ja toteuttaa chat-tuotannon erikoismenetelmillä, joista syntyy sekä tehokkuutta että laatua – tämä on NesChat.
Chat-asiakaspalvelu voi toimia viestintäkanavana lähes kaikilla palvelualueilla ja lähes kaikkien palvelutarpeiden mukaan. Nesenta jakaa NesChat-tuotantoaan kolmeen kategoriaan: Info-chat, Aspa-chat ja Myynti-chat.
SOME-PALVELUT
Sosiaalisen median rooli asiakaspalvelussa on kasvamistaan kasvanut. Suoritamme kaikki tarvittavat asiakaspalveluun liittyvät toimenpiteet yrityksenne some-kanavissa. Tämä voi olla sekä online transaktoituja toimenpiteitä että syvempiä back-office tehtäviä aikaperusteisesti.
Nyt on aika ottaa virtuaaliagentit haltuun asiakaspalvelussa!
Esittelemme tuoretta tutkimustietoa virtuaaliagenttien läpimurrosta asiakaspalvelussa sekä Suomessa että muissa Pohjoismaissa. Kerromme konkreettisia case-kertomuksia ja käytännön esimerkkejä.
Demoamme miten virtuaaliagentti tuottaa ketterästi ja kustannustehokkaasti aitoa hyötyä liiketoiminnalle tinkimättä kuitenkaan asiakaspalvelun laadusta! Pohdimme lisäksi, miten sitä voidaan hyödyntää laajemmin asiakaskokemuksen kehittämisessä.
Lue lisää ja lataa ilmainen tallenne.
TOTEUTUS JA TEKNIIKKA
Toimimme avaimet käteen -periaatteella: järjestämme tekniikan, palvelun ja seurannan.
Chat- ja some-palvelun toteutus on asiakkaille hyvin selkeä ja yksinkertainen.
Chat-asiakaspalvelun parametrit ovat:
Yrityskohtainen sisällön räätälöinti ja helppo käyttöönotto
Nopeat vastausajat
Automatisoinnin hyödyntäminen - uusin teknologia
Vankka tietoturva standardien mukaan
Markkinoiden yksi kehittyneimmistä raportointijärjestelmistä Nesentan NesQ-mallin mukaan