järjestelmäratkaisut ja Back office palvelut
Asiakaspalvelun ja myynnin ulkoistuspalvelun keskipiste on aktiivinen palvelutapahtuma loppuasiakkaan kanssa - asiakaskontakti.
Tämän ulkoistuksen ydintoiminnon lisäksi voi olla rationaalista ottaa osa taustalla tapahtuvista prosesseista mukaan kokonaisulkoistukseen.
Laskutuspalvelut
Osana asiakaspalvelu-ulkoistusta tarjoamme myös laskutuspalvelua. Se soveltuu osaksi kokonaisulkoistusta erityisesti silloin, kun nämä kaksi funktiota ovat toiminnallisesti lähellä toisiaan.
Laskutuspalvelu sopii lisäpalveluksi laskutusmäärästä riippumatta, ja se sisältää koko laskutusprosessin laskun toimituksesta maksuvalvontaan asti.
Rekisteröinti ja editointityöt
Teemme rekisteröintitöitä sekä projektikohtaisesti että jatkuvina prosesseina. Nämä työt voivat sisältää esimerkiksi suoran kuponkidatan rekisteröintiä järjestelmiin, haettavan tiedon jäsentelyä tai vaativampaa editointityyppistä työtä.
Tuotannon tehokkuus syntyy työjärjestelymallistamme hyödyntämällä asiakaspalvelutuotannon kuormitusvaihtelusta vapautuvaa kapasiteettia.
Materiaalihallintapalvelut
Asiakaspalvelutoimintaan liittyy usein täydentävää materiaalihallintaa. Tämä voi käsittää mainosmateriaalia, lehtilogistiikkaa tai yksittäisen asiakaspalautteen fyysistä hoitamista. Tarvittaessa palveluun voidaan liittää myös varastointia sekä tuotepalautusten hallintaa.