INNOVATIIVINEN YHTEYS

Yleistä

Contact center palvelut - Nesenta Oy tarjoaa käyttöösi laadukkaat Call center palvelut. Tutustu ratkaisuihimme sivuillamme ja ota yhteyttä.

 

Nesenta_header_1.jpg

viiva_sininen.png

OPTIMOITU OSAAMINEN JA TEKNOLOGIA

Laatu ja osaaminen - käsi kädessä. Nykyaikaisin teknologia ja tiedonhallinta. Paras motivaatio ja palvelualttius. Jatkuvasti kehittyvä yrityskohtainen sisällönhallinta.

Laatu ja osaaminen - käsi kädessä. Sekä henkilökohtaisesti että digitaalisesti

Osaamisen tasoa seurataan ja mitataan päiväkohtaisesti, ja se nähdään kasvavana asiakastyytyväisyytenä, mm. päivittäisissä asiakaspulssimittauksissamme.

Customer Experience Management kaikilla tasoilla.

NesQ-laatu

Toiminnallisen laadun varmistaminen tapahtuu NesQ-konseptimme mukaan viiden rinnakkaisen ohjelman avulla:

NesQ Info: tiedonhallinta ja reaaliaikainen tulosraportointi.

NesQ Loyal: asiakas- ja kumppanityytyväisyyden optimointi.

NesQ Skill: osaamisen seuranta ja kehittäminen.

NesQ Goal: tehokkuuden ja tuloksenteon varmistaminen.

NesQ Sec: tietoturvallisuus ja GDPR

Suoritukset mitataan päivittäisissä asiakaspulssimittauksissamme
Nesenta_puzzle.png

Jos haluat tietää enemmän Nesentan laatujärjestelmästä, lataa ilmainen NesQ -laatukonsepti tietopaketti.


viiva_sininen.png

YHTEYSKESKUS JA TIETOPALVELUT

Palvelumme voidaan kuvata eri näkökulmista:

Konsepteina, joiden tarkempi asiakaskohtainen sisältö on konkretisoitu yksityiskohtaisissa tarjouksissa ja prosessikuvauksissa. Konsepti on räätälöity kokonaisuus, kaikkineen.

Palvelutuotteina kuten esimerkiksi välityspalvelu, asiakaspalvelu, ylivuotopalvelu, laskutuspalvelu, CX-mittauspalvelu, digitalisointipalvelu, chatbot-palvelu, some-palvelu, help desk -palvelu, telemarkkinointipalvelu jne.

Palvelukanavittain, jotka tulee aina huomioida loppuasiakkaiden käyttäytymismallien mukaan.

Moderni yhteyskeskus on aina monikanavainen. Asiakkaiden tavat hakea vastauksia vaihtelevat ikäryhmittäin, toimialoittain ja tietosisällönkin mukaan. Kasvava digitaalinen ulottuvuus lisää palvelukanavia entisestään. Ja Customer Experience Management korostuu. Lue lisää alasta ja sen rajanvedoista:

TOIMIVA INFRA ON LAADUN LÄHTÖKOHTA

Toimiva infrastruktuuri eli moderni kontaktienhallintajärjestelmä ja innovatiiviset tiedonhallinnan ratkaisut ovat aina toimivan yhteyskeskuspalvelun perusta. Järjestelmäriippumaton arkkitehtuuri mahdollistaa hyvin erilaisten palvelujen toteuttamisen ja asiakkuuksien ylläpidon. Tämän lisäksi skaalautuva lokalisointi ja riippumattomuus paikasta. Lue lisää infrasta: