Asiakaspalvelun ulkoistaminen
Asiakkaiden palveluodotukset muuttuvat nopeasti. Digitalisaation voimakas trendi muuttaa palvelukanavien painotuksia, asiakaspalvelussa tapahtuva myynti on kriittinen osa toimivaa palvelua.
Asiakaspalvelun ulkoistaminen tuo mukanaan jatkuvan mahdollisuuden painottaa juuri oikeita palvelukanavia, sisältöjä ja vastausaikoja – aina oikean tiedon ja kustannusanalyysin perusteella.
ULKOISTAMINEN TUO HYÖTYÄ
Kustannussäästö - resurssien jako on tehokkaampaa - oman yhteyskeskuksen kiinteät kustannukset ovat suhteellisesti korkeammat.
Skaalautuvuus - vaihtelevat volyymit voidaan hoitaa optimaalisemmin, eli jousto piikki- ja ruuhkatilanteissa on paljon suurempi.
Best practice - erikoistuminen tuo mukanaan parhaimmat käytännöt, tämä koskee sekä työjärjestelyjä että työkaluja.
Asiantuntemus ja johtaminen - erikoistuminen tuo mukanaan tehokkaamman organisointi- ja johtomallin.
Teknologia - uusimmat ratkaisut, digitalisoinnin ja automatisoinnin optimointi
Toiminnallinen laatu - laaja kokemus ja moniasiakkuusympäristö on luonut uudet instrumentit optimoida laatua.
Asiakaskokemus ja markkinatieto - kehittyneet tiedonkeruu- ja raportointimallit tuovat reaaliaikaisen tiedon palvelutasoista ja asiakkaiden mielipiteistä, puhumattakaan asiakaskokemuksesta.
Palveluaika - palvelua juuri silloin kun asiakkaat ovat liikkeellä, 24/7 tai ainakin iltaisin ja viikonloppuisin.
PALVELUTASO JA SEURANTA
Palvelutasoa määriteltäessä sovitaan optimaalisista vastaus- ja jonotusajan rajoista. Palvelutasoa seurataan reaaliaikaisesti ja läpinäkyvästi.
NESENTA ULKOISTUSKUMPPANINA – selkeitä etuja
aina nykyaikaisimmat kanavaratkaisut ja toimintamallit muuttuvassa maailmassa
automaation optimointi uusimman teknologian ja testattujen käytäntöjen mukaan
tasainen palvelu piikeistä, lomista ja tauoista huolimatta
pitkä palveluaika, myös 24/7
kaikki sisältöalueet, sekä hallinnolliset että myyntipainotteiset
toimialalähtöinen organisointi, kehitys ja syväosaaminen
palvelukielet suomi, ruotsi ja englanti, myös saksa, ranska, italia, espanja
merkittävä kustannussäästö tehokkuuden ja transaktiohinnoittelun ansiosta
asiakaskokemus uuteen fokukseen, laajat CX- ja CEM-mallimme käyttöön
markkinoiden paras raportointi palvelutasosta, myynnistä ja asiakastyytyväisyydestä