INNOVATIIVINEN YHTEYS

Tutkimus ja analytiikka

Autamme sinua johtamaan ja kehittämään asiakkaan saamaa palvelua. Suunnittelemme, keräämme ja analysoimme tietoa asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Saat tietoa asiakasymmärryksen ja liiketoiminnan kehittämiseen.

 
 
stock-photo-laptop-mobile-phone-tablet-and-documents-on-a-working-table-in-creative-office-successful-735900559.jpg

Tutkimus ja analytiikka


Ota yhteyttä 

Sales

Pekka Ojala

puh. 050 599 1674

pekka.ojala(at)nesenta.fi

viiva.png
 

CUSTOMER EXPERIENCE

Asiakaskokemuksen mittaaminen kaikissa palautekanavissa

Autamme sinua johtamaan ja kehittämään asiakkaan saamaa palvelua. Suunnittelemme, keräämme ja analysoimme tietoa asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Saat ohjeita ja mittareita asiakasymmärryksen sekä liiketoiminnan kehittämiseen.

Vastaat asiakastarpeisiin ennakoivasti

Tutkimme myyntipotentiaalia ja vastaat asiakastarpeisiin ennakoivasti. Saat uutta tulovirtaa, uusia kaupallistamismahdollisuuksia ja kustannussäästöjä. Automatisoit toimintaasi. Selvität ongelmien juurisyyt, resurssoit tehokkaammin ja saat dataan perustuvat käytännön ohjeet. Kohtaat asiakkaasi entistä yksilöllisemmin.

 Tekoälyyn perustuvat tutkimus- ja analytiikkapalvelut

Tunnemme alan, koska toimimme Nesentassa asiakaspalvelun sisällä. Selvitämme asiakaspalvelun tasoa sekä henkilöstön että asiakkaiden näkökulmasta. Tarjoamme tekoälyyn ja koneoppimiseen pohjautuvat asiakaskokemustutkimukset sekä -analyysit. 

 Kansainvälinen toimintakyky ja puhelinhaastattelukeskus

Analytiikassa hyödynnämme tilastollisia analyysejä kvantitatiivisesta datasta ja laadullisia analyysejä kvalitatiivisesta datasta. Vahvuutenamme on kansainvälinen toimintakyky kerätä ja analysoida tietoa kaikista palautekanavista. Nesentassa on tiedon keräämiseen soveltuva 200-paikkainen puhelinhaastattelukeskus.  

Kolme palvelualuetta:
- Asiakaskokemuksen mittaaminen
- Tekoälyyn perustuvat tutkimus- ja analytiikkapalvelut
- Konsultointi ja kehitys

Palvelut

Tutkimuspalvelut

  • Asiakaskokemustutkimukset kaikissa kanavissa

  • Brändi-, markkina-, henkilöstö- ja sidosryhmätutkimukset

  • Pulssit

  • Muu tiedonkeruu eri menetelmillä (puhelin, haastattelu, verkko) ja räätälöity analytiikka

Tekoäly ja koneoppimispalvelut

  • Puhelujen puheen muuttaminen tekstimuotoon

  • Puhelujen analysointi, mieliala, aihe ja tarkoitus

  • Tekstianalytiikka

  • Asiakassegmentointi

  • Puhelujen ennustusanalytiikka työvuorojen suunnittelua varten

  • Chatbotien optimointi

Konsultointi ja kehitys

  • Asiakaspalvelun kehittäminen

  • Henkilöstön asiakaskokemuskoulutus, kehitys ja konsultointi

  • Tekoälyratkaisujen haltuun ottaminen asiakaskokemuksessa

 

BI-raportointi ja analyysit

Tarjoamme asiakaspalvelun johtamiseen BI-raportteja ja -analyysejä eli Business Intelligence -näkymiä. Sen avulla asiakaskokemuksen dataa voidaan jakaa kätevästi sitä tarvitseville käyttäjille. Data saadaan helposti ymmärrettävään muotoon ja siihen voidaan pureutua syvemmälle.

Tarjoamme asiakaskokemuksen mittaamiseen ja -mittarien määrittelyyn liittyvää konsultointia ja täsmäkoulutusta yrityksille ja yhteisöille.

Konsultointi ja kehitys

Tarjoamme asiakaskokemuksen mittaamiseen ja -mittarien määrittelyyn liittyvää konsultointia ja täsmäkoulutusta yrityksille ja yhteisöille. Perehdytämme käytännön esimerkein, miten tekoälyn avulla voimme kehittää asiakaskokemuksen laatua ja kuinka se tehdään.