Ota yhteyttä
Sales
Pekka Ojala
puh. 050 599 1674
pekka.ojala(at)nesenta.fi
CUSTOMER EXPERIENCE
Asiakaskokemuksen mittaaminen kaikissa palautekanavissa
Autamme sinua johtamaan ja kehittämään asiakkaan saamaa palvelua. Suunnittelemme, keräämme ja analysoimme tietoa asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Saat ohjeita ja mittareita asiakasymmärryksen sekä liiketoiminnan kehittämiseen.
Vastaat asiakastarpeisiin ennakoivasti
Tutkimme myyntipotentiaalia ja vastaat asiakastarpeisiin ennakoivasti. Saat uutta tulovirtaa, uusia kaupallistamismahdollisuuksia ja kustannussäästöjä. Automatisoit toimintaasi. Selvität ongelmien juurisyyt, resurssoit tehokkaammin ja saat dataan perustuvat käytännön ohjeet. Kohtaat asiakkaasi entistä yksilöllisemmin.
Tekoälyyn perustuvat tutkimus- ja analytiikkapalvelut
Tunnemme alan, koska toimimme Nesentassa asiakaspalvelun sisällä. Selvitämme asiakaspalvelun tasoa sekä henkilöstön että asiakkaiden näkökulmasta. Tarjoamme tekoälyyn ja koneoppimiseen pohjautuvat asiakaskokemustutkimukset sekä -analyysit.
Kansainvälinen toimintakyky ja puhelinhaastattelukeskus
Analytiikassa hyödynnämme tilastollisia analyysejä kvantitatiivisesta datasta ja laadullisia analyysejä kvalitatiivisesta datasta. Vahvuutenamme on kansainvälinen toimintakyky kerätä ja analysoida tietoa kaikista palautekanavista. Nesentassa on tiedon keräämiseen soveltuva 200-paikkainen puhelinhaastattelukeskus.
Palvelut
Tutkimuspalvelut
Asiakaskokemustutkimukset kaikissa kanavissa
Brändi-, markkina-, henkilöstö- ja sidosryhmätutkimukset
Pulssit
Muu tiedonkeruu eri menetelmillä (puhelin, haastattelu, verkko) ja räätälöity analytiikka
Tekoäly ja koneoppimispalvelut
Puhelujen puheen muuttaminen tekstimuotoon
Puhelujen analysointi, mieliala, aihe ja tarkoitus
Tekstianalytiikka
Asiakassegmentointi
Puhelujen ennustusanalytiikka työvuorojen suunnittelua varten
Chatbotien optimointi
Konsultointi ja kehitys
Asiakaspalvelun kehittäminen
Henkilöstön asiakaskokemuskoulutus, kehitys ja konsultointi
Tekoälyratkaisujen haltuun ottaminen asiakaskokemuksessa
BI-raportointi ja analyysit
Tarjoamme asiakaspalvelun johtamiseen BI-raportteja ja -analyysejä eli Business Intelligence -näkymiä. Sen avulla asiakaskokemuksen dataa voidaan jakaa kätevästi sitä tarvitseville käyttäjille. Data saadaan helposti ymmärrettävään muotoon ja siihen voidaan pureutua syvemmälle.
Konsultointi ja kehitys
Tarjoamme asiakaskokemuksen mittaamiseen ja -mittarien määrittelyyn liittyvää konsultointia ja täsmäkoulutusta yrityksille ja yhteisöille. Perehdytämme käytännön esimerkein, miten tekoälyn avulla voimme kehittää asiakaskokemuksen laatua ja kuinka se tehdään.