Ota yhteyttä
Sales
Pekka Ojala
puh. 050 599 1674
pekka.ojala@nesenta.fi
Järjestelmät ja sovellusratkaisut
Nesentan laajat IT-palvelut tarjoavat yhteyskeskusalan edistyksellisimmät tavat optimoida tiedonhallintaa. Ja ainutkertaisen kustannustehokkaasti. Käytämme viimeisintä tekniikkaa, kontaktienhallinnassa Genesys Cloud. Myös asiakkaamme omaan käyttöön, läpinäkyvästi, ilman päällekkäisyyksiä ja käytännön asiakaspalvelutuotannon laajalla kokemuksellamme. Automatisoimme ja digitalisoimme yhteensopivasti ja optimaalisesti.
Eri alueiden sovellusratkaisut, räätälöidysti
Asiakaspalvelu: kontaktienhallintajärjestelmät, sähköpostin ja chatin hallintajärjestelmät, asiakaspalvelun laatuseuranta, winback-seurantajärjestelmät.
Myynti ja markkinointi: asiakkuudenhallinta, telemarkkinoinnin ohjaus- ja raportointiohjelmistot, kenttämyynnin ohjaus- ja seurantajärjestelmät, liidien ja kontaktien hallintaohjelmistot.
Markkinaseuranta: palveluympäristön auditointijärjestelmät, testiasiointi- ja hintaseurantajärjestelmät sekä asiakastyytyväisyysmittausohjelmistot.
Henkilöstöhallinto ja muu hallinto: koulutusrekisterit, rekrytoinnin hallintaohjelmistot, ilmapiirimittaus- ja editointijärjestelmät, palautteenhallinnan ja raportoinnin ratkaisut.
NesAspa – moderni tiedonkäsittelyalusta
Tilanteissa, joissa toisaalta tieto säilytetään hajanaisena yrityksen erilaisissa järjestelmissä, ja toisaalta kontaktivolyymi on rajallinen, asiakaspalvelun ulkoistaminen ei välttämättä tunnu ajankohtaiselta.
Kuitenkin juuri silloin asiakaspalvelun ulkoistaminen Nesentalle toisi yritykselle ison hyödyn. Näin on, koska Nesentan monimuotoista asiakaspalveluympäristöä varten kehittämä NesAspa -tiedonkäsittelyalusta mahdollistaa hajanaisen tiedon tehokkaan jäsentelyn ja järjestelyn toimivaksi kokonaisuudeksi yhdessä ohjausjärjestelmässä.
Käytännössä NesAspa ohjaa asiakaskohtaamisen etenemistä, tarjoaa asiakasneuvojalle nopeat ja oikeat vastaukset kysymyksiin, dynaamisesti ehdottaa myyntiargumentointia ja antaa täydellisen reaaliaikaisen raportoinnin.