INNOVATIIVINEN YHTEYS

Chat-palvelu

Chat asiakaspalvelu - Chat palvelu tarjoaa asiakkaille nopean, reaaliaikaisen ja henkilökohtaisen palvelukanavan. Tutustu ja ota yhteyttä!

 
 
Nesenta työ.jpg

Chat

- avaimet käteen periaatteella

 

 
 

CHAT-PALVELU DIGITAALISEN ASIAKASPALVELUN RATKAISUNA

Chat-palvelu on jo yleistynyt asiakaspalvelukanavana, ja se tarjoaa asiakkaille nopean, reaaliaikaisen ja henkilökohtaisen yhteydenoton.

Chat vaatii kuitenkin oman vahvan fokuksensa, ja siksi Nesenta organisoi chat-asiakaspalvelutuotantonsa erikoismenetelmillä, joista syntyy sekä tehoa että laatua – tämä on NesChat.

NESCHATIN PALVELUALUEET

Chat asiakaspalvelu voi toimia viestintäkanavana lähes kaikilla palvelualueilla ja lähes kaikkien palvelutarpeiden mukaan. Nesenta jakaa NesChat-tuotantoaan kolmeen kategoriaan:

Info-chat

Chat-funktio ottaa viestin vastaan ja joko vastaa kysymykseen automaattisesti tai henkilökohtaisesti, tai välittää kysymyksen eteenpäin. Chatissa voidaan tehdä ajanvarauksia, rekisteröidä muutoksia, antaa perustietoa ja vaikuttaa yrityksen imagoon nopealla ja laadukkaalla vastauksella.

Aspa-chat

Perinteisessä asiakaspalvelussa asiakkaalle vastataan suullisesti, chatissa vuorovaikutus on kirjallista, kuitenkin käytännössä keskustelu on yhtä interaktiivista. Chat toimii myös perinteistä sähköpostia nopeammin. Chat-palvelussa asiakkaan ongelmat pystytään ratkaisemaan suoraan ja toiminnanohjausjärjestelmiin asti perinteiseen asiakaspalvelun tapaan.

Myynti-chat

Asiakaspalvelun lisäksi Chat-palvelu toimii myös myyntikanavana, jonka välityksellä myyntiä aktivoidaan, tavoitetaan uusia asiakkaita ja haetaan samalla myynnin kasvua. Nykyisin kynnys chatin käyttöön on entistä matalampi, niin tämä kanava tarjoaakin asiakkaillemme reilusti myyntipotentiaalia.

 

Ota yhteyttä 

Myyntipäällikkö

Jari Antikainen

puh. 040 525 2815

jari.antikainen@nesenta.fi

viiva.png
 

Nyt on aika ottaa virtuaaliagentit haltuun asiakaspalvelussa!

Esittelemme tuoretta tutkimustietoa virtuaaliagenttien läpimurrosta asiakaspalvelussa sekä Suomessa että muissa Pohjoismaissa. Kerromme konkreettisia case-kertomuksia ja käytännön esimerkkejä.

Demoamme miten virtuaaliagentti tuottaa ketterästi ja kustannustehokkaasti aitoa hyötyä liiketoiminnalle tinkimättä kuitenkaan asiakaspalvelun laadusta! Pohdimme lisäksi, miten sitä voidaan hyödyntää laajemmin asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Lue lisää ja lataa ilmaiset webinaaritallenteet:

 
 

CHAT ASIAKASPALVELUN TOTEUTUS JA TEKNIIKKA

Toimimme avaimet käteen -periaatteella – järjestämme tekniikan, palvelun ja seurannan. NesChat-palvelun toteutus on asiakkaille hyvin selkeä ja yksinkertainen.

Chat-asiakaspalvelun parametrit ovat:

  • Yrityskohtainen sisällön räätälöinti ja helppo käyttöönotto

  • Kokeneet chat-asiakaspalvelijat takaavat sisällöllisen laadun

  • Nopeat vastausajat

  • Uuden tekniikan hyödyntäminen, aina nykyaikaisimmat ratkaisut - automatisoinnin hyödyntäminen

  • Vankka tietoturva standardien mukaan

  • Markkinoiden kehittynein raportointijärjestelmä, Nesentan NesQ-mallin mukaan

    o kertoo sekä palvelutasot, aiheet että tulokset

    o KPI-mittarit eri tavoitteiden mukaan

    o laadunvarmistus täydellisen läpinäkyvyyden mukaan

    o reaaliaikaisuus ja reagointi asiakastilanteiden mukaan

    o asiakaspalvelualan best practise -käytäntö ja laaja kokemus