INNOVATIIVINEN YHTEYS

Etusivu

Nesenta tuottaa yhteyskeskuspalvelut, tietopalvelut, myynnin ja asiakaspalvelun seurantapalvelut sekä näiden tukipalvelut.

 
 

Kasvajat-Sinetti-2021-FI-200px-RGB.png
Nesenta_yhteyskeskuspalvelut_01.jpg

Yhteyspalvelut

Nesenta tuottaa yhteyspalveluja sekä näitä tukevia automatisointi-, sisältö-, valmennus- ja seurantapalveluja. Innovatiivinen teknologia ja tiedonhallinta, suuri resurssikapasiteetti ja kattava toimialaosaaminen luovat edellytykset toimivalle ulkoistusratkaisulle.

Nesenta_digitaalinen_asiakaspalvelu_01.jpg

Tule meille töihin

Nesenta on asiakaspalvelualan moderni laatutoimija. Asiakaspalvelun tuottajana ja kehittäjänä hallitsemme kokonaisvaltaisesti asiakaspalveluun kuuluvat prosessit, ja tarjoamme siksi hyvät kehitysmahdollisuudet työntekijöillemme prosessien eri työvaiheissa.


 

nesentasta

Nesenta perustettiin vuonna 2002 laajan markkinaselvitystyön tuloksena. Tämä koski etätyön ja ulkoistamisen kehitysnäkymiä, ja näiden kriittisiä menestystekijöitä. Siitä alkoi innovatiivisen palvelutuotantokoneiston kasvattaminen, jonka lähtökohtana on tekniikan optimaalinen hyödyntäminen yhdistettynä paikasta riippumattomaan henkilöosaamiseen ja työhön.

Yhdistämme osaamista, työntekoa ja tekniikkaa.

Tänään Nesenta on yksi Suomen edistyksellisimmistä yhteyskeskuksista, joka mitoittaa ratkaisut juuri suomalaisen yrityskoon ja -maailman mukaan, ja yrityskohtaisesti optimoimalla. Samalla yhdistämme siihen kansainvälisiä ulottuvuuksia. Todistuksena osaamisesta, tehokkuudesta ja tulevaisuusorientoituneisuudesta on se, että huolehdimme myös mm. Ruotsin markkinoiden vaativista verkkokauppan asiakaspalveluratkaisuista sekä tietopalveluista moneen muuhun maahan.

Tekniikka tuo mukanaan uusia vahvoja kehityspiirteitä asiakaspalvelussa. Nesenta on alusta lähtien perustanut toimintaansa innovatiiviseen tiedonhallintaan rakentamalla omia tehostavia työkaluja ja toimintoja. Digitaalisten asiakaspalvelukanaviemme kehittyessä olemme myös automatisaation edelläkävijä.


Webinaari 16.11.2022 klo 9.00-9.45

Läsnä ovat Nesentan ja boost.ai:n asiantuntijat, jotka esittelevät tuoretta tutkimustietoa virtuaaliagenttien läpimurrosta asiakaspalvelussa Suomessa ja muissa Pohjoismaissa.

Kerromme konkreettisia case-kertomuksia ja käytännön esimerkkejä.

Katso ilmainen tallenne.