Järjestelmät ja sovellusratkaisut
Nesentan laajat IT-palvelut tarjoavat yhteyskeskusalan edistyksellisimmät tavat optimoida tiedonhallintaa. Ja ainutkertaisen kustannustehokkaasti.
Eri alueiden sovellusratkaisut, räätälöidysti
Asiakaspalvelu: Kontaktienhallintajärjestelmät, sähköpostin hallintajärjestelmät, chat-järjestelmät, asiakaspalvelun laatuseuranta, winback-seurantajärjestelmät.
Myynti ja markkinointi: asiakkuudenhallinta, telemarkkinoinnin ohjaus- ja raportointiohjelmistot, kenttämyynnin ohjaus- ja seurantajärjestelmät, liidien ja kontaktien hallintaohjelmistot.
Markkinaseuranta: Palveluympäristön auditointijärjestelmät, testiasiointi- ja hintaseurantajärjestelmät sekä asiakastyytyväisyysmittausohjelmistot.
Henkilöstöhallinto ja muu hallinto: Koulutusrekisterit, rekrytoinnin hallintaohjelmistot, ilmapiirimittaus- ja editointijärjestelmät, palautteenhallinnan ja raportoinnin ratkaisut.
IT-järjestelmät
Suurissa ulkoistetuissa ja eri järjestelmiä kattavissa asiakaspalveluprosesseissa palvelun kulku alkaa viestin vastaanotosta Nesentan kontaktienhallintajärjestelmässä, jatkuu tiedonkäsittelyyn asiakkaan ERP-järjestelmässä ja päättyy NesQ -raportointijärjestelmän raportointivaiheessa.
Nesenta tarjoaa myös integroituja kontaktienhallintaratkaisuja, jolloin asiakas voi säästää lisenssi-, hallinta- ja ylläpitokustannuksissa. Esimerkiksi integroitu kontaktienhallinta mahdollistaa hyvin optimaalisen työnjaon ylivuotomalleissa.
NesAspa – on Nesentan kehittämä moderni tiedonkäsittelyalusta
Tilanteissa, joissa toisaalta tieto säilytetään hajanaisena yrityksen erilaisissa järjestelmissä, ja toisaalta kontaktivolyymi on rajallinen, asiakaspalvelun ulkoistaminen ei välttämättä tunnu ajankohtaiselta.
Kuitenkin juuri silloin asiakaspalvelun ulkoistaminen Nesentalle toisi yritykselle ison hyödyn. Näin on, koska Nesentan monimuotoista asiakaspalveluympäristöä varten kehittämä NesAspa -tiedonkäsittelyalusta mahdollistaa hajanaisen tiedon tehokkaan jäsentelyn ja järjestelyn toimivaksi kokonaisuudeksi yhdessä ohjausjärjestelmässä.
NesAspa ohjaa asiakaskohtaamisen etenemistä, tarjoaa asiakasneuvojalle nopeat ja oikeat vastaukset kysymyksiin, dynaamisesti ehdottaa myyntiargumentointia ja antaa täydellisen reaaliaikaisen raportoinnin.
NesAspa ratkaisee tämän päivän multitasking- ja multiskill -palveluympäristön asettamat vaatimukset, jolloin nopea ja täsmällinen tiedonkäsittely on digitaalisen asiakaspalvelun tarjoaman yrityksen elinehto ja kilpailuetu. Siitä huolimatta, että NesAspa toteutetaan aina yksilöllisenä ratkaisuna tuo NesAspa tiedonkäsittelyn optimoinnin ansiosta yritykselle kustannussäästöä.
NesAspan toteutuksesta
Yhteistyö asiakkaan kanssa alkaa työprosessin tarkalla mallintamisella ja tietojen strukturoinnilla. Seuraava askel on sovellusten rakentaminen, asennus ja ylläpito Nesentan palvelimilla, jolloin Nesenta huolehtii tarvittavista ohjelmistolisensseistä ja laitteista.
Nesenta panostaa tiedonhallinnan helppokäyttöisyyteen ja visuaalisuuteen, sekä tarvittavalla räätälöinnillä varmistaa tiedonhallinnan optimaalisen käytön.