myyntipalvelu
Nesentan myyntiosaaminen on aina ollut vahva, niin itsenäisinä myyntitoimeksiantoina kuin osana tehokasta asiakaspalveluakin.
Nykyisin myynnin yhdistäminen asiakaspalveluun ei ole enää merkki vain tehokkaasta asiakaspalvelutapahtumasta, vaan myös hyvästä asiakaspalvelukokemuksesta.
Asiakas odottaa palvelukohtaamiselta, että hänen tilanteestaan ollaan kiinnostuneita, häntä kuunnellaan ja hänen tarpeeseensa löydetään oikea ratkaisu.
Usein ongelmanratkaisu itsessään on tuotteen tai palvelun myyntiä. Joskus yhteydenoton syynä on tiedon hankinta yrityksen palveluista tai tuotteista, joskus taas kontakti yrityksen asiakaspalveluun syntyy ihan muusta syystä.
Varsinkin asiakkaan ottaessa yhteyttä yritykseen asiakaspalvelun ammattilaisella on oiva mahdollisuus tarjota hänelle hyvän asiakaspalvelukokemuksen lisäksi yrityksen palveluita tai tuotteita.
Etämyynti, prospektointi, lisämyynti, ristiinmyynti
Tehokkaan etämyynnin takana on aina huolellinen esivaiheiden valmistelu ja modernien työkalujen antamien mahdollisuuksien hyödyntäminen.
Winback
(peruutustorjunta, cancel reverse, anti-churn)
Uuden asiakkaan hankkimisesta aiheutuneet kustannukset menetetyn tilalle ovat moninkertaiset, varsinkin media-alalle tyypilliset tilausten peruutukset edustavat huomattavaa osaa asiakkaiden kaikista yhteydenotoista.
Nesentan kehittämä Winback-peruutustorjuntamenetelmä onkin yrityksen tarjoaman ”myyvän asiakaspalvelun” -konseptin keskiössä. Nesenta hallitsee hyvin erityyppisiä Winback-toimintamalleja ja räätälöi aina mallinsa asiakkaan odotusten mukaan.
Mikäli haluat tietää, miten Nesentan Winback-menetelmä voisi olla sopiva ratkaisu yrityksesi asiakaspalvelutilanteisiin, ota yhteyttä
Jos haluat tietää enemmän, lataa ilmainen Winback -tietopaketti.