NESENTA ULKOISTUSKUMPPANINA – selkeitä etuja
Yhteistyö perustuu jatkuvaan yhteistyösopimukseen. Yleensä kapasiteettimitoitukset ja resursointi tehdään suoraan Nesentan olemassa olevassa rakenteessa. On myös mahdollista sopia liiketoimintasiirrosta, jolloin asiakkaan organisaatio sellaisenaan siirtyy Nesentalle. Riippumatta aloitusversiosta, toiminnan perustana on aina palvelutasosopimus (SLA).
Aina tasainen palvelu piikeistä, lomista ja tauoista huolimatta, mahdollisuus pitkään palveluaikaan, myös 24/7. Uudet palvelukanavat mukaan ja uusin teknologia automaattisesti hyödynnettävissä. Hallinnolliset, tekniset ja myyntipainotteiset sisältöalueet, tarpeidenne mukaan. Palvelukielet suomi, ruotsi äidinkielenä sekä englanti, norja, saksa, ranska, italia, espanja. Kustannussäästö tehokkuuden ja transaktiohinnoittelun ansiosta. Markkinoiden paras raportointi palvelutasosta, myynnistä ja jatkuvasta asiakastyytyväisyydestä.
PALVELUTASO JA SEURANTA
Palvelutasoa määriteltäessä sovitaan optimaalisista vastaus- ja jonotusajan rajoista. Palvelutasoa seurataan reaaliaikaisesti ja läpinäkyvästi. Nesentan kehittämä NesQ-raportointi- ja laadunvarmistamismenetelmä toimii asiakastyytyväisyyden jatkuvana mittausvälineenä ja tiedonvälityskanavana.
Palvelutason mittareina ovat esimerkiksi asiakkaan mieliala, asiakaspalvelun pisteytys, ongelman ratkaisuaste jne. Palvelutaso on myös skaalattavissa sekä raja-arvoja tarvittaessa nostettavissa tai laskettavissa, näin palvelu- ja kustannustaso voidaan optimoida ja palvelu voidaan toteuttaa järjestelmästä riippumatta.
PALVELUKANAVAT JA PALVELUTYÖ
Nesentan asiakaspalvelutuotanto toimii kaikissa palvelukanavissa: puhelin, sähköposti, chat, some, video ja kirje. Tyypilliset työt ovat tuoteneuvonta, laskutusasiat, toimituskysymykset, tilaukset, peruutukset, peruutustorjunta, lisämyynnin aktivointi, kampanjatiedotus, reklamaatiot, varaukset jne.
Asiakaspalvelu räätälöidään aina toimeksiantajan liiketoimintaprosessin mukaan. Nesentan palvelutuotanto on jaettu tulosvastuullisiin tiimeihin, joissa toimivat modernin asiakaspalvelualan todelliset ammattilaiset oikealla asenteella. Asiakaspalvelun ulkoistaminen johtaa uusiin mahdollisuuksiin kehittää toimintaa, sillä resursointi sekä syvenee että levenee tavalla, johon on vaikeata päästä inhouse-ratkaisuna.