Virtuaaliagentti asiakaspalvelussa - ilmoittaudu webinaariin!
Nyt on aika ottaa virtuaaliagentit haltuun asiakaspalvelussa!
Webinaari 16.11.22 klo 9.00-9.45
Läsnä ovat Nesentan ja boost.ai:n asiantuntijat, jotka esittelevät tuoretta tutkimustietoa virtuaaliagenttien läpimurrosta asiakaspalvelussa Suomessa ja muissa Pohjoismaissa. Kerromme konkreettisia case-kertomuksia ja käytännön esimerkkejä.
Demoamme miten virtuaaliagentti tuottaa ketterästi ja kustannustehokkaasti aitoa hyötyä liiketoiminnalle tinkimättä kuitenkaan asiakaspalvelun laadusta!
Pohdimme lisäksi, miten sitä voidaan hyödyntää laajemmin asiakaskokemuksen kehittämisessä ja miten se voi tukea organisaatioita yllättävissä tilanteissa, kuten nyt energiakriisin aiheuttamissa haasteissa.
Agenda
· Alustus teemaan, tutkimustulosten esittely
· Mitkä ovat tärkeimmät haasteet asiakaspalvelussa?
· Monikanavainen asiakaspalvelu - Miten suunnittelen asiakaspalvelustrategian, joka taipuu myös yllättäviin volyymipiikkeihin ja häiriötilanteisiin?
· Virtuaaliagentit osana asiakaspalvelua - hyödyt ja esimerkit energia-alalla
· Voice bot demo
· Tulevaisuudennäkymät
· Keskustelu ja kysymykset
Webinaariin osallistuminen on ilmaista ja webinaarin jälkeen toimitamme tallenteen kaikille ilmoittautuneille. Tervetuloa linjoille!
Webinaarissa puhujat:
Marko Karttunen työskentelee parhaillaan Nesenta Oy:n Research Managerina. Työssään hän on erikoistunut puheentunnistukseen, luonnollisen kielen ymmärtämiseen, tekstianalytiikkaan ja ennustavaan analytiikkaan.
Business Development johtaja Timo Turunen vastaa Nesenta Oy:n myyntiyksiköstä ja asiakasrajapinnan kehitystoiminnasta. Tehtävänkuvaan liittyy vahva tuntemus asiakaspalvelun tuotannon työmomenteista sekä niiden kehittämisestä yhdessä asiakkaiden kanssa. Pitkän henkilöjohtaja- sekä valmentajataustan omaavana Timo järjestää säännöllisesti asiakaspalvelun "couchausta" ja myyntikoulutuksia.
Marko Vanhatalo
Boost.ai Country Sales Manager, Finland
Hänellä on yli 20 vuoden kokemus strategiaohjatusta liiketoiminnan vetämisestä ja kehittämisestä. Viimeiset viisi vuotta hän on auttanut lukuisia yrityksiä ja organisaatioita digitalisoimaan ja automatisoimaan prosessejaan ja asiakaspolkuja. Tätä ennen hän on toiminut asiakaspalveluyksiköiden vetäjänä ja liiketoimintavastuussa kansainvälisen vahinkovakuutusyhtiön eri funktioissa Suomessa ja ulkomailla sekä toiminut liikkeenjohdon konsulttina.
Hänen ajatteluaan ja toimintaansa ohjaavana mottona ovat ”Vain vaikuttavuus ja tulokset ratkaisevat!”