INNOVATIIVINEN YHTEYS

Artikkelit

Ajankohtaista

Nesentan kasvu jatkuu ja kiihtyy - uusi toimipiste myös Kajaaniin

 

Osana vahvaa kasvuaan Nesenta avaa kevään 2022 aikana toimipisteen Kajaaniin. Pisteestä tulee auetessaan Nesentan seitsemäs toimipiste ja se tulee työllistämään useita kymmeniä henkilöitä Kajaanissa.

Merkittävin osuus Kajaanissa tapahtuvasta palvelutoiminnasta tulee olemaan Lumme Energian asiakaspalvelun hoitaminen. Lumme Energian ja Nesentan välillä solmittu sopimus siirtää koko Lumme Energian asiakaspalvelun Nesentan hoitoon kesällä 2022. Sopimus kattaa paitsi perinteisen asiakaspalvelun, myös laajasti tekoälyyn pohjautuvan automaation, johon liittyvät tekniset ratkaisut ja asiantuntijatyön Lumme Energia on hankkinut Nesentalta osana syntynyttä sopimuskokonaisuutta.

Nesentan kattava automaatioratkaisujen kokonaisuus on kiinteä osa yrityksen strategista tarjoomaa. Moderni asiakaspalvelu on hybridiratkaisu, jossa hyödynnetään saumattomasti tekoälyn mahdollistamaa automaatiota ja robotiikkaa, ihmistyönä tehtävän laadukkaan ja myynnillisen asiakastyön kanssa. Tällä yhdistelmällä saavutetaan skaalautuvuus, kustannustehokkuus ja laatuetuja, joita pelkän automaation tai perinteisen henkilötyönä toteutetun asiakaspalvelun kautta ei pystytä tavoittamaan.

Nesenta on viimeisten vuosien aikana kehittänyt määrätietoisesti digitaalisen asiakaspalvelun ratkaisujaan ja luonut teknologiaympäristön, joka mahdollistaa edellä kuvatun palvelukokonaisuuden toteuttamisen. Asiakkaamme kannalta se voidaan ottaa käyttöön palvelupohjaisesti, ilman suuria investointikustannuksia

Lumme Energialle syntyvä, Nesentan palveluihin laajasti pohjautuva, moderni asiakaspalvelualusta pohjautuu nimenomaisesti edellä kuvattuun teknologiakokonaisuuteen ja Nesentan vahvaan perinteiseen asiakaspalveluosaamiseen.

 
Julia Maunola