Palvelunopeus ylös ja kustannukset alas uudella ajanvarauspalvelulla
Nesenta on erikoistunut ulkoistettuun asiakaspalveluun. Palvelujemme avulla on saavutettavissa parempaa asiakaspalvelua asiakkaillenne ja samalla kustannussäästöjä yrityksellenne.
Meillä on erikoistunut palveluyksikkö joka nimissänne hoitaa ajanvarauspalvelun 4-10 sekunnin vastausajalla ja läpinäkyvästi mitattavalla palvelulaadulla.
Palvelu toimii kaikissa tilanteissa ruuhkahuipuista huolimatta tai rajattuna ainoastaan kiiretilanteisiin. Palveluaika loppuiltaan saakka ja myös viikonloppuisin ja 24/7.
Palvelukielet suomi, ruotsi ja englanti. Myös saksa, ranska, espanja, hollanti, portugali, italia - palvelukeskuksestamme Kirkkonummella.
Palvelu teidän nimissänne ja rekisteröinnit suoraan omaan järjestelmäänne. Tai tarvittaessa ajanvarausjärjestelmä meiltä.
Ajanvarauspalvelu toimii kattavasti netissä, puhelimitse ja yhä kasvavassa määrin chatitse. Chat tuo hyvin tehokkaan ja asiakasystävällisen ilmeen ajanvaraustoimintaan.
Nesentalla on tähän myös avaimet käteen ratkaisu, joka sisältää tarvittavan chat-tekniikan. Nesentalla on vahva kokemus myös hyvin kausiluonteisesti ylikuormittuvissa tilanteissa.
Palvelualojen kilpailu on kova, eikä ole varaa heikentää asiakaslojaalisuutta epätasaisen asiakaspalvelun takia. Päinvastoin, moderni ja nopea palvelu parantaa kilpailukykyä. Palvelumme skaalautuvuuden ansiosta se sopii sekä pienille että suurille organisaatioille ja yrityksille.
Lisätietoa:
Suvi Ahonen, suvi.ahonen@nesenta.fi, puhelin 0400 996 752