INNOVATIIVINEN YHTEYS

Artikkelit

Ajankohtaista

Markkinatrendit puhuvat

 

BPO:n (business process outsourcing) päätrendit ovat usein parhaiten nähtävänä Amerikassa. Contact center -teollisuudessa on kehitystä syvempään lisäarvosuuntaan.

Amerikkalaiset tutkimukset kertovat, että ulkoistetun yhteyskeskuksen vaihtofrekvenssi on noussut. Tämä ei enää johdu kustannussyistä, vain siksi että halutaan aikaisempaa syvempää yhteistyötä ja tarkempaa tietoa asiakaskohtaamisen laadusta.

Tämä on mielenkiintoista Nesentan vinkkelistä katsottuna. Olemme jo vuosia sitten luoneet toimintamallin, joka varmistaa syvän ja integroidun yhteistyön asiakkaamme kanssa. Ominaisuudet, joita Amerikassa nyt haetaan vaihtamalla yhteyskeskusta, ovat olleet peruspilari Nesentan toiminnassa jo koko toistakymmentä vuotta .

Suomen pienemmät markkinat ja integroidumpi kulttuuri ovat olleet toimintamme organisoinnin ja johtamisen lähtökohta. Asiakaskohtaamisen merkitys painottuu vahvasti toiminnassamme. Läpinäkyvyys ja markkinoiden paras raportointi ovat peruskirjassamme. Skaalautuvuus optimoidaan joustavan tiimirakenteemme ja oman teknologiakehityksemme avulla. Siksi olemme tänään Nesentassa liikkeellä toimintamallilla, joka on monta vuotta edellä sitä, mistä amerikkalaiset contact center -markkinoiden kehitystrendit nyt vuonna 2017 puhuvat.

Asiakaslähtöisyys, laatu ja kustannustehokkuus eivät sulje toisiaan pois. Ulkoistamisen tuoma kustannusetu on näytettävä, ja se näytetään innovoimalla. Samaan aikaan syvännetään luottamuksellista yhteistyötä. Nesenta kasvaa 20 %:n vuosivauhdilla, palvelusisältö ja kanavat kehittyvät, ja toiminnan läpinäkyvyys on parasta markkinatasoa. Olemme media-alan markkinajohtaja ja syvennämme toimintaa parasta aikaa useammalla toisella toimialalla.

Asiakaspalvelualan trend setting Suomesta käsin, onko se totta? Kyllä on.

Lisätietoa:

Tj Kenneth Tallqvist, 040 5810333, kenneth.tallqvist@nesenta.fi